– Men vi gör det tillsammans. Det är vår gård och det går bra, säger Behar.
Paret och deras tre barn bor i ett hisnande vackert landskap och gården är full av liv, med böljande kullar i bakgrunden. Mjölken de producerar går till familjen. Köttet och osten säljer de i byn. Paret har med tiden blivit kända i området.
– Det är direktmarknadsföring. Men vi skulle behöva tillgång till fler marknader, kunna sälja fler getter då skulle det bli mer tid- och kostnadseffektivt, säger Behar.
Det är också svårare i bergen än i och runt de större städerna. Avstånd och otillgänglighet gör transporter dyra.
Genom We Effects partnerorganisation AgroPuka är paret medlemmar i en grupp med getuppfödare. Gruppen diskuterar sina utmaningar, men medlemmarna utbyter också erfarenheter av vad som fungerar bra och de får fortlöpande utbildning. En gång i månaden träffas de.
– Vi har cirka 100 fler getter nu än innan vi gick med i gruppen, säger Behar.
– Ja, man kan inte veta allt, vi lär oss av varandra. Det är det bästa med gruppen, lägger Ilirjana till.